Aktivitás

Tartalmas hetet tudhatok megint magam mogott.

Misit kedvet kapott a bringazasra a mult heti bringas szigeteles hatasara. El is kezdte nezni a gepeket, meg voltunk bringaboltban is megnezni/megtudakolni, hogy milyen meretben erdemes gondolkozni. A tipust is kitalaltuk kozben: Kona Blast. Az ar kicsit vaskos, de cserebe egy megbizhato, jol felszerelt es nem utolso sorban brutalisan jol kinezo brinyot hoztunk el kedd este. Elso utkent a Godort vettuk utba, hisz ott voltak Pavelkaek, meg a Tutu. Tutu hamar lelepett, hogy vacsorazzon az exevel.  Eleg rosszkedvunek tunt. Pavelekkal viszont sikerult megint eltonteni egy remek estet. Eloszor beultunk a Castroba, ahhol elfogyasztottunk egy kellemes vacsorat es kozben szemtanui lehettunk egy belvarosi dramanak. Sik reszeg no kiserte be ket gyermeket a Castroba, ahhol aztan tovabb folytatta az italozast (hozott anyagbol, Castrosok mar nem adtak neki semmit!). Jol oltozott volt, nem tunt lumpennek. A téren ott varakozott valamiert egy rendorauto, ket csaj be is hivta oket a Castroba, hogy csinaljanak mar valamit. Kihivtak a keruletieket (mert ok kozutiak voltak), akik probaltak kihuzni valami infot a nobol, vagy hazakuldeni, ez nem derult ki. Vegul a noi zsaru kivitte a gyerekeket. Na mi itt leleptunk, igy nem tudjuk pontosan mi tortent, de feltetelezesunk szerint azert kellett kivinni a gyerekeket, hogy az anyat vegre ki lehessen rangatni a helyrol. Durva volt. Utana meg atmentunk egy masik helyre ott a kozelben, ahhol meg a szomszed asztalnal ott ult az egesz Irigy Honaljmirigy. Nade itt mar nem maradtunk soka.

Na most kicsit visszaugornek az idoben, mert tortent meg egy dolog kedd delben. Bevittem a bringam a Cserny Kerékpárüzlet és Műhelybe, mert nem tudok az elso tarcsan valtani. Mondtak csereljek lancot. Ok, ez meg is tortent, innentol tenyleg tudtam valtani, bar eleg bizonytalanul. Hol mukodott elsore, hol nem. Na de erre majd meg visszaterunk.

Szerdan es csutortokon is bringaval mentem, mar siman megy a Menesi – Huvosvolgyi út 141. tav. Kikiserleteztem par apro utvonalmodositast, igy siman be tudok erni 40 perc alatt, akkor is, ha beszivom az osszes lampat. Ja, az utvonal kulon erdekessege, hogy minden reggel azon az utvonalon mehetek vegig, amit a samlis idoben egymilliardszor bejartam mar, csak most az ablaka alatt tekerek el es nem a kapujahoz :)

Csutortok este egy kollegamnal iszogattunk. O az aki szinten szokott bringaval jonni a foxba. A Beregszasz utca egyik uj epuleteben lakik, ezez az utcan feltekerve szokott a Normafa erintesevel betekerni. Ezt az utvonalat terveztem en is vegigjarni vasarnap.

Az italozas kozben csorgott a telefon: Kriki. Utban van a repterrol es ossze kellene futni, mert ADT sorozni akar. Mondom oke, menjunk a Corvin tetore, mert az mar tobbszor bejott. Mire odaertem mar ott volt Newlocal is, igy egy ujabb mini V.I.P. meetinget sikerult letrehoznunk, kemeny politoxikoman beutessel 😀 Meg osszefutottam Anjaval, Lisevel es Sergeivel is. Ok epp TeleMedias talalkat tartottak ott. Lisenek annyira vicces francias angol kiejtese van, imadom azt a csajt 😀

Szombaton del korul SztarKarollal es egy haverjaval tartottunk egy rovid bringaturat, amit hivhatnank italturanak is, mert a kovetkezokepp nezett ki a turaterv: talalkozas a Corvin mozinal, eltekeres a nyugatiig (itt egy motoros gazolt epp el egy nagymamit) es talalkozas SzK haverjaval, majd bolt erintese sorvasarlas celjabul, kitekeres a M.szigetre, ahhol a sorok szakszeru elfogyasztasa tortent, majd ujabbak vasarlasa es elfogyasztasa. Ezutan kitalaltuk, hogy milyen jo lenne megnezni az aznap megnyilt Kertemet, igy attekertunk oda es ujabb soroket ittunk.

Engem estere az Ubi vart garden partyra, igy attekertem az Aranycsillag utcaba. Tokelet volt az idozites. Ubi epp befejezte az aznapi melot. Sajat maga boviti a hazat. A tetoacsolast leszamitva minden munkat o akar elvegezni a sajat kezevel. Lenyugozo. Hamarosan befutottak Tomaek es Rozsek, nekialltunk sutogetni, meg Bivalyt inni. Vagy ugy 1ig mehetett a moka, jol megdumaltunk mindent, jo volt a hangulat. Az ejszaka kozepen mar nem volt kedvem hazatekerni, igy Ubinal veszeltem at az ejszakat. Reggel nyolckor kellemes volt az ures varoson at lenyomni azt a kb 15 kilometert hazaig. Az eso pont akkor kezdett el esni, amikor hazaertem. Mazli.

Szombat este meg megneztuk a legujabb X-man-t Gezaekkal, utana egy lightos kerti sutogetes naluk, majd haza.

Nahat. Csak eljutottam a vasarnapig, ami miatt ezt az egesz postot irom.

Szoval ahogy ez mar szokott lenni, vasarnap turanap. Ismet nem tul nagy kedvvel indultam el, igazabol ugy, hogy majd meglatom hova megyek. A Menesin leerve jobbra fordult a kormany, igy mit volt mit tenni, elindultam a Janos-hegy fele, a Csaba fele utvonalat felderiteni. Meglepoen jol ment. A Beregszasz uton felnyomultam, aztan az Edvi Illes ut mar vitt is bele az erdobe. Ez egy olyan utszakasz, ami folyamatosan kb. stabilan meredek szogben visz fel 400-500 m magassagig. A mult heti utvonalamban sok volt a fel, le. Itt nem, vegig egyenesen folfele. Tok buszke voltam magamra, hogy birtam kondival. Igazabol nem is volt megerolteto! Tok jol elgondolkoztam tekeres kozben mindenfelen, meg flashelgettem a szep hazakra, meg kesobb az erdore. A hegygerinc elott kb. semmivel aztan beutott a baj. Az uj lancom beakadt. 5 eve van meg ez a bringa, soha nem volt ilyenem. Az szinte a kezdetektol volt, hogy a Deore valtom bizonytalanul mukodott, de az hogy par napja emiatt viszem a szervizbe, veszek egy uj lancot es igy jarok. Hat nagyon kiakadtam. Kemeny kurvaanyadozas kozben kuzdottem még vele vagy 10 percet, de be kellett latnom, hogy szerszamok es szakertelem nelkul itt nem tudok mit csinalni. Kenytelen voltam bucsut mondani a turamnak… Legurultam a lejton, a brinyot a kollegameknal hagytam. Hetfon nincsenek is nyitva ezek a rohadt Csernyek, igy leghamarabb kedden tudok ujra nyeregbe ulni. Hogy rohadnanak meg…

May 3rd, 2009 at 06:38pm

2 Comments Add your own

• 1. lacafej  |  May 4th, 2009 at 14:55

Arghh bazmeg… :(
    Jó a poszt, csak a vége szar… :(

Kár, hogy nem voltam bivalyozni Ubinál … brühüü…

• 2. zsu  |  May 4th, 2009 at 22:31

remélem, hogy hamar meggyógyul a bringa, és akkor egészen londonig tekerhetsz. csak szk-t hagyd otthon 😉